• 01-01-2022, 02:01:41
    #19
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edepli; edebinden susar, edepsiz kendi susturdu sanırmış. Sizinki de o hesap hocam. Ancak bazen dinsizin hakkından gelen imansız olmak lazım. Yerinizde olsam itibar suikastinden hem şikayet konusu açar hem de yasal mercilere başvururdum. Ancak olgunluğunuza şükretmeli. İyi yıllar dilerim.
    Hocam ben zaten şikayette de özellikle belirttim direkt silmekle uygun gördüler o yüzden bir şey diyemiyorum emin olun hocam forumda bir çok kibirli arkadaş gördüm ömrü de çok uzun olmadı o yüzden zaman her şeyin ilacı sağlıcakla kalın 😊
  • 01-01-2022, 10:07:54
    #20
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500 kişinin katıldığı çekilişi tutturamadik,bizde r10+ liderliğini kazanalım dedik

    Tebrikler @umityildrim; @Risque; baya bı toplamisiz
    Teşekkür ederim @ademakcan; hocam. 🙂 Kazanmaya devam nasipse. Yalnız bize hediye gelmedi. Daha sonra mı gelecek? 🙂
  • 02-01-2022, 01:17:03
    #21
    İmzayı kiralayabiliyor muyuz?
  • 02-01-2022, 01:17:49
    #22
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzayı kiralayabiliyor muyuz?
    Hayır hocam