Edepli; edebinden susar, edepsiz kendi susturdu sanırmış. Sizinki de o hesap hocam. Ancak bazen dinsizin hakkından gelen imansız olmak lazım. Yerinizde olsam itibar suikastinden hem şikayet konusu açar hem de yasal mercilere başvururdum. Ancak olgunluğunuza şükretmeli. İyi yıllar dilerim.
Hocam ben zaten şikayette de özellikle belirttim direkt silmekle uygun gördüler o yüzden bir şey diyemiyorum emin olun hocam forumda bir çok kibirli arkadaş gördüm ömrü de çok uzun olmadı o yüzden zaman her şeyin ilacı sağlıcakla kalın 😊