• 01-01-2022, 01:29:54
    #1
    Ömrümüzden 1 yıl daha gitti. İyi geceler R10 Ailesi ❤️
  • 01-01-2022, 01:32:16
    #2
    Platin üye
    Elektrik faturasını ben ödemiyorum bana ne ya niye sinir oldum ki şimdi...