Noel Dayı ile büyüyen nesil burada mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Noel Dayı ile büyüyen nesil burada mı?
8
●
133
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Noel Dayı ile büyüyen nesil burada mı?
31-12-2021, 21:37:50
#1
KaRneL
noel baba konusunu görünce aklıma geldi noel dayıyı kimler biliyor?
31-12-2021, 21:39:34
#2
brkctk
Ahhh aah... Bak aklıma geldi
31-12-2021, 21:44:05
#3
AlperDemircan
Atarıyla gitti öteki tarafa....
31-12-2021, 21:44:42
#4
ahmetkucukonder
Dün gibi aklımda:
+Hey noel dayııı
-Ne var lan?
+Sana çift lafım vaaaaar
-Eeeee?
+Yaklaaaaaaş ve dinleeee
-Ne yaklaşacam lan sarı kafa sen yaklaş
31-12-2021, 21:51:27
#5
ODDAK
Burada
31-12-2021, 22:03:45
#6
berkaydemirel
o nesilden biri olarak herkes tam olarak bu setupla izledi
31-12-2021, 22:06:41
#7
Dorebar
Ben noel dayıyım, delikanlıyım.
Hediyemi beğenmeyeni tokatlarım.
31-12-2021, 22:17:02
#8
hakan4729
https://www.youtube.com/watch?v=Ynadvq5_0lg
31-12-2021, 22:21:14
#9
kanlicali
nostalji yaptık yaw
)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler