• 31-12-2021, 21:37:50
    #1
    noel baba konusunu görünce aklıma geldi noel dayıyı kimler biliyor?

  • 31-12-2021, 21:39:34
    #2
    Ahhh aah... Bak aklıma geldi
  • 31-12-2021, 21:44:05
    #3
    Atarıyla gitti öteki tarafa....
  • 31-12-2021, 21:44:42
    #4
    Dün gibi aklımda:
    +Hey noel dayııı
    -Ne var lan?
    +Sana çift lafım vaaaaar
    -Eeeee?
    +Yaklaaaaaaş ve dinleeee
    -Ne yaklaşacam lan sarı kafa sen yaklaş
  • 31-12-2021, 21:51:27
    #5
    Burada
  • 31-12-2021, 22:03:45
    #6
    o nesilden biri olarak herkes tam olarak bu setupla izledi
  • 31-12-2021, 22:06:41
    #7
    Ben noel dayıyım, delikanlıyım.
    Hediyemi beğenmeyeni tokatlarım.
  • 31-12-2021, 22:21:14
    #9
    nostalji yaptık yaw )