Hocalarım Merhabalar,
Arça içi kamera arıyorum.Plakayı falan net gösterebilecek bi kamera alacağım.Fiyat ise 900-1200 bandında olursa çok iyi olur.Teşekkürler.
Araç İçi Kamera Tavsiyeniz Var mı?
4
●78
- 30-12-2021, 19:01:36Hocam şu ürün 2, 3 ay öncesine kadar 850TL civarındaydı fakat ne yazıkki şu an 1250TL. Daha iyi alternatifleri var mı bilmiyorum ama gayet güzel bir kamera.
- 30-12-2021, 19:28:39Xiaomi dashcam alabilirsin
Valla 1 aracımda sanırım 7. Senesi olacak hala ilk günkü gibi performansı var memnunum - 30-12-2021, 22:50:23Bende sepete attım bir türlü almak nasip olmadı.
Ürün Novatek marka 4K görüntü kayıdı yapıyor. Yalnız fiyatı biraz pahalı ancak özellikleri çok iyi.