• 30-12-2021, 03:48:04
    #1
    Bugün test verdim ve pozitif çıktı . Hastalığım tek boğazımda gıcık var ve çok hafif bir burun akıntısı. Sizlerde de olabilir aman dikkat edin.
  • 30-12-2021, 03:49:38
    #2
    Geçmiş olsun , zaten herkes 3-4 kere koronayı atlatmıştır test yapmadıkları için korona olmadıklarını düşünüyorlardır
  • 30-12-2021, 03:50:06
    #3
    Bu da bugün bizde ABD sorun durumu
    Ben de hastayım, fakat kaçıncı defa bilemiyorum
    Kemik ağrısı ve yorgunluk. Ailede ise bazılarında nefes alma zorluğu bir tek.




  • 30-12-2021, 03:51:16
    #4
    Allah şifa versin hocam
  • 30-12-2021, 03:54:07
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Geçmiş olsun hocam
  • 30-12-2021, 03:54:45
    #6
    Rabbim Acil Şifa versin hocam
  • 30-12-2021, 03:56:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu aralar yine artmaya başladı. geçmiş olsun.
  • 30-12-2021, 05:09:05
    #8
    Sanırsam ben oldum mu bilmiyorum ama gidipde test olmadım yada aşıda vurdurmadım..

    Evde takılan işinde maskesini çıkarmayan , kendisine ait evi olan bir bireyim..

    Takıldığınız bilinçli insanlar sayesinde bence ben bu kötü günleri en az etkilenenlerdenim...

    Allah yakalanan ve hasta olanlara şifa versin , inşallah en hafif şekilde atlatırsınız.
  • 30-12-2021, 05:13:10
    #9
    Allah şifa versin hocam, geçmiş olsun.