Sanırsam ben oldum mu bilmiyorum ama gidipde test olmadım yada aşıda vurdurmadım..
Evde takılan işinde maskesini çıkarmayan , kendisine ait evi olan bir bireyim..
Takıldığınız bilinçli insanlar sayesinde bence ben bu kötü günleri en az etkilenenlerdenim...
Allah yakalanan ve hasta olanlara şifa versin , inşallah en hafif şekilde atlatırsınız.