Zaten hep bir başımıza bela gelir ondan sonra harekete geçeriz alışkanlık oldu. Keşke daha öncesinde önlem alınsaydı da Todex gibi tokatçılar milletin parasını çalmasaydı. Binance bu alanda en çok güven borsalardan birisi. O kadar istiyorlarsa dolarda manipülasyon yapanlara da ceza kessinler.