• 24-12-2021, 21:10:33
    #37
    Evde uyku hocam
  • 24-12-2021, 21:14:53
    #38
    Python için eğitim setlerini izlemeye devam edicem
  • 24-12-2021, 21:15:43
    #39
    Muratdenizzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım ben evde pineklicem sizde durumlar Nası
    Evde oturuyorum
  • 24-12-2021, 23:11:14
    #40
    Sınırsız alkol, sınırsız müzik, güzel bir mutlu son ve kapanış merasimi.
  • 25-12-2021, 01:58:37
    #41
    cips ve bir yılbaşı filmi/muhtemelen. geçen sene bu zamanlarda bir yazı hazırlıyordum, yılbaşı hakkında. bu sene öyle bir işim yok, dolayısıyla çalışmayacağım.

    bugün herkes partideyken evde yattığım gibi, o gün de aynı şekilde televizyonun karşısına geçerim. bu filmlerdeki kutlamalara o kadar özeniyorum ki... bir gün yurtdışına gidersem mutlaka layıkıyla kutlayacağım.

    son olarak şunu söylemem gerek. aşırı muhafazakar bir aileden gelmem, bu etkinliğe sempatiyle yaklaşmamın en büyük sebebi. ilkokuldayken, herkes kutlama yaparken bizimkiler kur'an okurdu. bir de korkunç cümleler tabi, "allah bizi dışarıdaki şerden korusun". ama aynı aile hicri yılbaşında etrafa posterler asmamı da söylerdi. anlayamıyorum, eve konulan bir çam ağacının, size ne kadar zararı olabilir ki? türk geleneğinde de olan bir etkinlik, size neden bu kadar batabilir?

    umarım, yeni yılda herkes daha mutlu olur. benim mutluluğa çok ihtiyacım var çünkü.


    https://open.spotify.com/track/2yVln...urce=copy-link
  • 25-12-2021, 02:01:25
    #42
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cezaevinde gireceğim ne güzel
    hayırdır usta, neden?
  • 25-12-2021, 03:56:25
    #43
    Bu yıl başı da çalışırsam hanım beni keser, oğlak burcunun getirdiği özellikleri kısa bir süreliğine askıya alıp ailecek vakit geçireceğiz.
  • 25-12-2021, 12:55:20
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ay gezmekten etkinlikten yeterince yoruldum cipsimi kolamı alır friends izleyerek evde geçiririm herhalde..
  • 25-12-2021, 19:47:10
    #45
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır usta, neden?
    paralı mahkumuz biz