Arkadaşlar 6 ay önce kardeşim ve kuzenimi taciz eden adam 2 yıl hapis yedi bu sevindirici haberi size vermek istedim
konuyu merak edenler KONU İçin tıkla
2 yıl az ama en azından bişeyler yedi diye seviniyorum ilk mahkemeye çıkışta savcı da ceza almasını istemiş
Tacizciye 2 yıl hapis 6 Ay sonra cezasını aldı
14
●440
- 23-12-2021, 12:54:53biber gazı bulunuruyoruz evetEightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2021, 12:58:03öyle ama eski cezaları da üstüne katlanıcak mı acaba adamın suç dosyası biraz kabarıkSwateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2021, 12:59:07Valla isterseniz bana cani deyin isterseniz forumdan banlayın umrumda değil, böyle namusa göz diken insanları işkenceyle öldüreceksin. 2 yıl nedir ki ya, büyük ihtimal yatmaz onu da. Belki bir iki ay girer ottan .oktan bi sebeple salıverilir, dışarıda tamamlar cezasını. Taciz, tecavüz gibi davalarda acımasız kararlar verilmesi gerekiyor. Nolcak şimdi o iki kızın psikolojisi? Kimbilir nasıl korkmuşlardır. Anasını satayım ülkede canı sıkılan kadın öldürüyor daha geçen haftalarda biri kılıçla öldürdü bi kızcağızı, ondan önce başka bir yaratık evine giden kızı kapının önünde bıçaklayıp öldürdü. O kızlar bunları bilmiyorlar mı? Onlara yaşattıklarının karşılığı 2 yıl ceza mı sadece? O da acaba yatar mı onu da bilmiyorum. İnşallah 2 yıl da olsa içeri alırlar da içeride birilerinin kucağını şenlendirir bu adam.
- 23-12-2021, 12:59:49Hocam böylelerini direkt dar ağacında sallandıracaksın. Zaten o zamana kadar vatana, millete bir faydası olmamış. Bir kaç yıl yatıp çıktıktan sonra hiç olmaz. O yüzden ibret olsun diye sallandırmak en iyisi.muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle