Valla isterseniz bana cani deyin isterseniz forumdan banlayın umrumda değil, böyle namusa göz diken insanları işkenceyle öldüreceksin. 2 yıl nedir ki ya, büyük ihtimal yatmaz onu da. Belki bir iki ay girer ottan .oktan bi sebeple salıverilir, dışarıda tamamlar cezasını. Taciz, tecavüz gibi davalarda acımasız kararlar verilmesi gerekiyor. Nolcak şimdi o iki kızın psikolojisi? Kimbilir nasıl korkmuşlardır. Anasını satayım ülkede canı sıkılan kadın öldürüyor daha geçen haftalarda biri kılıçla öldürdü bi kızcağızı, ondan önce başka bir yaratık evine giden kızı kapının önünde bıçaklayıp öldürdü. O kızlar bunları bilmiyorlar mı? Onlara yaşattıklarının karşılığı 2 yıl ceza mı sadece? O da acaba yatar mı onu da bilmiyorum. İnşallah 2 yıl da olsa içeri alırlar da içeride birilerinin kucağını şenlendirir bu adam.