Akatsuki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
60
●914
- 22-12-2021, 11:46:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Opera Gx kullanıyordum uzun zamandır. Brave'i sevemedim nedense ama şu an Vivaldi'yi deniyorum. İlk izlenimim daha iyi olduğu. Teşekkürler tavsiye için.
- 22-12-2021, 14:48:43Multi ads hesap yönetimi için kullanmadığım tarayıcı kalmadı ama nerdeyse hepsi chromium altyapısını kullandığı için google dan kaçmak çok zor
Multilogin
Kameleo
Sphere
Portable Firefox Opera Chrome
Vs vs saymakla bitmez
Ayrıda multi ads yönetimi için çözümü olan varsa çok iyi olur
