Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vivaldi ve Brave. Özellikle Vivaldi ek özelliklerle dolu dolu bir tarayıcı.
Opera Gx kullanıyordum uzun zamandır. Brave'i sevemedim nedense ama şu an Vivaldi'yi deniyorum. İlk izlenimim daha iyi olduğu. Teşekkürler tavsiye için.