Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
60
●914
- 21-12-2021, 20:20:26Değerli bir bilgi, teşekkür ederimPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 20:21:34Şöyle ki şimdiye kadar bilindik bütün tarayıcıları uzun süre kullandım. Chrome'u güvenlik, basitlik, performans ve stabilite açısından çok daha başarılı buluyorum.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firefox gizlilik ile kafayı yediği için bazı web sitelerini düzgün çalıştıramıyor/görüntüleyemiyordu. Bir ara opera kullandım ancak çok fazla hata ile karşılaştım belki şuan daha iyidir.
Aslında bakarsanız bu konu biraz alışkanlık biraz da kullanım amacı ile alakalıdır. - 21-12-2021, 20:23:52Hocam kendine ait reklam engelleyicisi ve VPN'i bulunuyor. Birde reklam engelleyicisi sayfaların açılış hızını adblock kadar çok etkilemiyor. Sanırsam Chrome'dan da daha az RAM tüketiyor. Bu nedenlerle yıllardır Opera kullanıyorum, memnunumorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 20:30:48Birkaç gün öncesine kadar Opera GX kullanıyordum, ancak bilgisayarımı ciddi şekilde yavaşlattığını fark ettim ve bundan dolayı Microsoft Edge tarayıcısına geçiş yaptım.
Opera GX, gerek eklentileri gerek hoş arayüzü ile her ne kadar adından söz ettirsede sistemin stabil çalışması ve ağır yük altında yorulmaması benim için çok daha önemli. Bu yüzden Microsoft Edge ile devam etmeyi düşünüyorum. - 21-12-2021, 20:56:36Aslında temel sebep web sektöründe yer alıyor olmam. Web site hata ayıklama işlemleri, test süreci gibi işlemler için birden fazla tarayıcı kullanmak işleri daha kolay hale getirebiliyor.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle