orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beklemediğim bir cevap oldu bu da açıkçası 😀 Neden peki hocam?
Hocam kendine ait reklam engelleyicisi ve VPN'i bulunuyor. Birde reklam engelleyicisi sayfaların açılış hızını adblock kadar çok etkilemiyor. Sanırsam Chrome'dan da daha az RAM tüketiyor. Bu nedenlerle yıllardır Opera kullanıyorum, memnunum