Birkaç gün öncesine kadar Opera GX kullanıyordum, ancak bilgisayarımı ciddi şekilde yavaşlattığını fark ettim ve bundan dolayı Microsoft Edge tarayıcısına geçiş yaptım.
Opera GX, gerek eklentileri gerek hoş arayüzü ile her ne kadar adından söz ettirsede sistemin stabil çalışması ve ağır yük altında yorulmaması benim için çok daha önemli. Bu yüzden Microsoft Edge ile devam etmeyi düşünüyorum.