Bu düşüncenizde etkili olan unsur nedir?

Yanıtınız için çok teşekkür ederim.
Şöyle ki şimdiye kadar bilindik bütün tarayıcıları uzun süre kullandım. Chrome'u güvenlik, basitlik, performans ve stabilite açısından çok daha başarılı buluyorum.
Firefox gizlilik ile kafayı yediği için bazı web sitelerini düzgün çalıştıramıyor/görüntüleyemiyordu. Bir ara opera kullandım ancak çok fazla hata ile karşılaştım belki şuan daha iyidir.
Aslında bakarsanız bu konu biraz alışkanlık biraz da kullanım amacı ile alakalıdır.