• 21-12-2021, 03:07:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ana kartı yanmış iphone alsam yaptırabilirmiyim ?

    bir tane buldum 8 sizce ne kadar maliyeti olur bana ?
  • 21-12-2021, 03:31:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ana kartı yanmışza zaten çöp hocam anakart cihaz parası neredeyse..
  • 21-12-2021, 07:40:08
    #3
    Hiç bulaşma hocam öyle bir cihaza.