• 20-12-2021, 23:41:50
    #1
    EPDK; Dövizdeki düşüş sebebiyle akaryakıt fiyatlarına bu geceden itibaren yapılacak artışlar, sektörümüzün desteğiyle durdurulmuştur.

    Kaynak: Trt Haber
  • 20-12-2021, 23:45:57
    #2
    Döviz düştüğü varil fiyatları artmadığı sürece akaryakıt fiyatları düşecektir.
  • 20-12-2021, 23:47:19
    #3
    Varil fiyatları aslında geçen yılın aynı dönemine göre %150 kadar arttı dünya genelinde. Ama, dediğinize katılıyorum.
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döviz düştüğü varil fiyatları artmadığı sürece akaryakıt fiyatları düşecektir.
  • 20-12-2021, 23:48:50
    #4
    igunaycom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varil fiyatları aslında geçen yılın aynı dönemine göre %150 kadar arttı dünya genelinde. Ama, dediğinize katılıyorum.
    Güncel fiyatlara oranla yazmıştım geçen sene kapanmalarda petrolü stoklayacak yer bulamamışlardı ondan düştü
  • 20-12-2021, 23:50:05
    #5
    Evet haklısınız

    Şimdi Avrupa'da yine kapanmalar başladı. Yakındır tekrar düşüşe geçmesi.
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel fiyatlara oranla yazmıştım geçen sene kapanmalarda petrolü stoklayacak yer bulamamışlardı ondan düştü
  • 20-12-2021, 23:53:29
    #6
    Yıl başında bizde 4 gün kapanacak mıyız
  • 20-12-2021, 23:56:05
    #7
    Bir çok ülkede vakalar 70-80 Binlere çıktı. Hollanda 17 günlük tam kapanmaya gitti bugün. Ama bizde vakalar aylardır seyreden 20 bin bandının altına düştü.

    Vakalar 20 bin olunca kapanmaya gidilmedi. Bu civardayken hiç gidilmez... Ayrıca bir sonraki kabine toplantısı 2 hafta sonra. Yani yılbaşından sonraya denk geliyor. Kapanma olsaydı bugün açıklama yapılırdı mutlaka.

    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl başında bizde 4 gün kapanacak mıyız
  • 20-12-2021, 23:58:01
    #8
    igunaycom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok ülkede vakalar 70-80 Binlere çıktı. Hollanda 17 günlük tam kapanmaya gitti bugün. Ama bizde vakalar aylardır seyreden 20 bin bandının altına düştü.

    Vakalar 20 bin olunca kapanmaya gidilmedi. Bu civardayken hiç gidilmez... Ayrıca bir sonraki kabine toplantısı 2 hafta sonra. Yani yılbaşından sonraya denk geliyor. Kapanma olsaydı bugün açıklama yapılırdı mutlaka.
    Sağ ol hafız
  • 21-12-2021, 00:59:24
    #9
    Artacak diye benzin almıştım be ilk kez krizi fırsata çevireyim dedim 😂