Bir çok ülkede vakalar 70-80 Binlere çıktı. Hollanda 17 günlük tam kapanmaya gitti bugün. Ama bizde vakalar aylardır seyreden 20 bin bandının altına düştü.

Vakalar 20 bin olunca kapanmaya gidilmedi. Bu civardayken hiç gidilmez... Ayrıca bir sonraki kabine toplantısı 2 hafta sonra. Yani yılbaşından sonraya denk geliyor. Kapanma olsaydı bugün açıklama yapılırdı mutlaka.

HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıl başında bizde 4 gün kapanacak mıyız