• 20-12-2021, 23:22:05
    #1
    Ne dersiniz?
  • 20-12-2021, 23:22:49
    #2
    düşmez
  • 20-12-2021, 23:22:49
    #3
    Zamlar bir anda yansımadı, haliyle bir anda indirim olmaz. Bu seviyelerde kalırsa elbette indirim olacaktır.
  • 20-12-2021, 23:22:52
    #4
    En az 1 hafta sabit giderse düşer, diğer türlü mantıklı değil.
  • 20-12-2021, 23:22:54
    #5
    Bu kadar belirsiz bir piyasada firmalar fiyatı bir kere yükseltmişken kolay kolay düşürmez bence.
  • 20-12-2021, 23:23:26
    #6
    bu ülkede dolar yükselirse raf fiyatları yükselir. dolar düşerse dolar yüksekken alınan malların zararını karşılamak için sinirlenilip tekrar raf fiyatları yükseltilir.
    bu arada ne oldu ne bitti derken dolar 1 lira tekrar yükseldi
  • 20-12-2021, 23:24:03
    #7
    mümkün değil hocam
  • 20-12-2021, 23:24:07
    #8
    Bizim milletimiz fiyatlar 1 artarsa 10 koymaya anında hazır fakat düşmeye gelince sabit tutarlar diye düşünüyorum...
  • 20-12-2021, 23:24:43
    #9
    Bence daha yükselmese diye temenni etmek daha mantıklı