• 20-12-2021, 12:48:36
    #19
    Kayseri simit kuru: 3,5₺
  • 20-12-2021, 12:55:55
    #20
    ''Gerekirse simit yenecek'' dedi ve milyon liralık arabasına binip milyon liralık villasına gitti...
  • 20-12-2021, 12:58:52
    #21
    Ekmek fiyatını sorsan bilmez!
  • 20-12-2021, 13:00:56
    #22
    Platin üye
    Benim aklım almıyor, zerre sevmem yıllarca da hangi kanalda çıkarsa izlemem. Fakat ne demişte tepki gösterdiniz kafam almadı.

    1. Ekonominin kötü olduğunu söylemiş ( sadece Türkiye'de değil tüm dünyada )

    2. Ayağımızı yorganımıza göre uzatmalıyız demiş ( Herkez böyle yapacak falan dememis, herkez özgür istedigini yapsın )

    3. Simit örneğini gerekirse demiş.

    4. Lafa geldiğinde 1 tas su kaynatiriz iceriz diyenler simiti beğenmemis

    5. Kendi mahallenizden bile ülke menfaati için birsey söyleyeni yuhalar olmuşlar.

    6. Cumhurbaşkanın en kızdığım politikası seçme seçilme yaşını 18 düşürmesi, 30 yaşının altındaki arkadaşlar kendilerini avrupanın ortasında falan zannediyor galiba.
  • 20-12-2021, 13:12:26
    #23
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklım almıyor, zerre sevmem yıllarca da hangi kanalda çıkarsa izlemem. Fakat ne demişte tepki gösterdiniz kafam almadı.

    1. Ekonominin kötü olduğunu söylemiş ( sadece Türkiye'de değil tüm dünyada )

    2. Ayağımızı yorganımıza göre uzatmalıyız demiş ( Herkez böyle yapacak falan dememis, herkez özgür istedigini yapsın )

    3. Simit örneğini gerekirse demiş.

    4. Lafa geldiğinde 1 tas su kaynatiriz iceriz diyenler simiti beğenmemis

    5. Kendi mahallenizden bile ülke menfaati için birsey söyleyeni yuhalar olmuşlar.

    6. Cumhurbaşkanın en kızdığım politikası seçme seçilme yaşını 18 düşürmesi, 30 yaşının altındaki arkadaşlar kendilerini avrupanın ortasında falan zannediyor galiba.
    bunları söylemesi onun haddine değil, benimde evlerim arsalarım olsun sonra fakir geçinemeyen insanlara akıl vereyim. olmuyor öyle işler

    sizde 30dan büyüksünüz belli ki şu haberden bunu çıkardıysanız daha çok çekeceğimiz var demek ki millet olarak
  • 20-12-2021, 13:13:42
    #24
    Yeni bir ekonomist doğuyor.
    Bitmedi bu zihniyetin simit sevdası.
  • 20-12-2021, 13:16:51
    #25
    simitte zamlandı asfalt yememiz gerekmiyormu?
  • 20-12-2021, 13:22:07
    #26
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklım almıyor, zerre sevmem yıllarca da hangi kanalda çıkarsa izlemem. Fakat ne demişte tepki gösterdiniz kafam almadı.

    1. Ekonominin kötü olduğunu söylemiş ( sadece Türkiye'de değil tüm dünyada )

    2. Ayağımızı yorganımıza göre uzatmalıyız demiş ( Herkez böyle yapacak falan dememis, herkez özgür istedigini yapsın )

    3. Simit örneğini gerekirse demiş.

    4. Lafa geldiğinde 1 tas su kaynatiriz iceriz diyenler simiti beğenmemis

    5. Kendi mahallenizden bile ülke menfaati için birsey söyleyeni yuhalar olmuşlar.

    6. Cumhurbaşkanın en kızdığım politikası seçme seçilme yaşını 18 düşürmesi, 30 yaşının altındaki arkadaşlar kendilerini avrupanın ortasında falan zannediyor galiba.

    Ben simit yemiyorum kardeşim? sen yiyebilirsin.
  • 20-12-2021, 13:40:34
    #27
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklım almıyor, zerre sevmem yıllarca da hangi kanalda çıkarsa izlemem. Fakat ne demişte tepki gösterdiniz kafam almadı.

    1. Ekonominin kötü olduğunu söylemiş ( sadece Türkiye'de değil tüm dünyada )

    2. Ayağımızı yorganımıza göre uzatmalıyız demiş ( Herkez böyle yapacak falan dememis, herkez özgür istedigini yapsın )

    3. Simit örneğini gerekirse demiş.

    4. Lafa geldiğinde 1 tas su kaynatiriz iceriz diyenler simiti beğenmemis

    5. Kendi mahallenizden bile ülke menfaati için birsey söyleyeni yuhalar olmuşlar.

    6. Cumhurbaşkanın en kızdığım politikası seçme seçilme yaşını 18 düşürmesi, 30 yaşının altındaki arkadaşlar kendilerini avrupanın ortasında falan zannediyor galiba.

    Türk Lirasının değerinin dibe vurmasını bizim simit yememiz düzeltmeyecek. Çıkıp da milyon tl'lik varlıklarıyla sanki TL'nin dibe vurmasını halk düzeltecekmiş gibi "gerekirse simit yeriz" diyemez.
    Bu zenginlerin ve belli tarafta olan insanların simit sevdasını da zaten bi türlü çözemedim.
    son sözüm olarak gerekirse simit yiyerek TL'nin değer kaybı düzelmez.