eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aklım almıyor, zerre sevmem yıllarca da hangi kanalda çıkarsa izlemem. Fakat ne demişte tepki gösterdiniz kafam almadı.

1. Ekonominin kötü olduğunu söylemiş ( sadece Türkiye'de değil tüm dünyada )

2. Ayağımızı yorganımıza göre uzatmalıyız demiş ( Herkez böyle yapacak falan dememis, herkez özgür istedigini yapsın )

3. Simit örneğini gerekirse demiş.

4. Lafa geldiğinde 1 tas su kaynatiriz iceriz diyenler simiti beğenmemis

5. Kendi mahallenizden bile ülke menfaati için birsey söyleyeni yuhalar olmuşlar.

6. Cumhurbaşkanın en kızdığım politikası seçme seçilme yaşını 18 düşürmesi, 30 yaşının altındaki arkadaşlar kendilerini avrupanın ortasında falan zannediyor galiba.

Türk Lirasının değerinin dibe vurmasını bizim simit yememiz düzeltmeyecek. Çıkıp da milyon tl'lik varlıklarıyla sanki TL'nin dibe vurmasını halk düzeltecekmiş gibi "gerekirse simit yeriz" diyemez.
Bu zenginlerin ve belli tarafta olan insanların simit sevdasını da zaten bi türlü çözemedim.
son sözüm olarak gerekirse simit yiyerek TL'nin değer kaybı düzelmez.