Merhabalar forum dostları

Öncelikle bu konuya çok ciddi takmış bir forum üyesi olarak bu konuyu açmak istedim. Genellikle çekilişlerde veya bu tarz yarışmalarda; gerçekleştirdiğimiz hayır işlerinde kullanmak üzere ek maddiyat edinebilmek amaçlı yer alıyorum. Keza öğrencilere yönelik kurmuş olduğumuz platformumuza üye olan, idealist arkadaşlarımız da forumda yer alıyor. Güzel fikirler, ücretli verilebilecek danışmanlık hizmetlerinde yer alabilecek altın değerindeki cümleler ve çalışmalar konularda yer alıyor olmasına rağmen ne yazık ki asla dönüş olmuyor. Pm isteyenler mavi tikte bırakıyor. Ödül vermek isteyenler konuları sahipsiz bırakıp gidiyor. Bu konuların önüne geçilmesi gerekmez mi? Fikir sömürmek, insanları kandırmak bu kadar kolay mı? Sözüm meclisten dışarı adaletli yarışmalar illa ki oluyor ancak o arkadaşlarımız bu süreci gerçekten verimli yürütmeyi ve güven vermeyi de başarıyor. Ama sayıları az

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Ödüllü yazan konular sizde de ön yargı oluşturuyor mu?