Parmağım koptu, Arnavutköy Devlet Hastanesi Rezalet
49
●2.073
- 19-12-2021, 18:40:39Bu konuda katılıyorum bende +repconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı duruma düşme olasılığı çok yüksek doktorların aşırı egoları yüzünden hastanede tamam doktora saygı elbette olacak ama birazda hasta ve hasta yakını psikolojisini anlasınlar onlara göre davransınlar benimde dişlerimde kanama oldu doktor vida attığı zaman uyarmadı beni daha sonra kanamam durmadı artık durduramıyorum akşam en son hastaneye gittim adam ağzını aç bile demedi bana ben zaten açsam kanıyorum sıra bekler iken telefona yazdığım not u okutuyorum okudu pamuk verdi ısır tamam diyor sadece o meğer pansuman a filan gönderse çözeltiler varmış kanamayı durduran filan ama sonda işte doktora saygı bekle doktorun hastaya yokki saygısı