constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.

Fakat sonra diyorlar ki doktora yine şiddet. Adam orada canından kıvranıyor ama umursamaz doktor yada hemşireler ilgilenmiyor. Dayak yiyince de yine şiddet başlıkları atılıyor. Dayağı desteklemiyorum ama bir laf var ölende mi suç öldürende mi? Sende işini doğru düzgün yap.
Bu konuda katılıyorum bende +rep

aynı duruma düşme olasılığı çok yüksek doktorların aşırı egoları yüzünden hastanede tamam doktora saygı elbette olacak ama birazda hasta ve hasta yakını psikolojisini anlasınlar onlara göre davransınlar benimde dişlerimde kanama oldu doktor vida attığı zaman uyarmadı beni daha sonra kanamam durmadı artık durduramıyorum akşam en son hastaneye gittim adam ağzını aç bile demedi bana ben zaten açsam kanıyorum sıra bekler iken telefona yazdığım not u okutuyorum okudu pamuk verdi ısır tamam diyor sadece o meğer pansuman a filan gönderse çözeltiler varmış kanamayı durduran filan ama sonda işte doktora saygı bekle doktorun hastaya yokki saygısı