Parmağım koptu, Arnavutköy Devlet Hastanesi Rezalet
49
●2.073
- 19-12-2021, 00:36:52Hocam şiddet ile kendinizi haksız çıkartırsınız. Böyle ciddi bir konuda bu kadar sorumsuz bir tutum izleyebilen bir insan, böyle bir yanlışı öyle bir koza - fırsata çevirir ki yapılmayan tedavinin üzerine bir de masraf ödetip mahkeme mahkeme gezdirir insanıMaximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Fakat şöyle bir gerçekte ne yazık ki var. İnsanlar karşısındakini kendince pasif gördüğünde gereksiz bir özgüven ve rehavete kapılıyor. - 19-12-2021, 11:57:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok geçmiş olsun. Hemen sağlık bakanlığına şikayet edin .mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2021, 12:02:30Geçmiş olsun.
Fakat sonra diyorlar ki doktora yine şiddet. Adam orada canından kıvranıyor ama umursamaz doktor yada hemşireler ilgilenmiyor. Dayak yiyince de yine şiddet başlıkları atılıyor. Dayağı desteklemiyorum ama bir laf var ölende mi suç öldürende mi? Sende işini doğru düzgün yap.
