Merhabalar,
Instagram'da dolaşırken bu videoya denk geldim;
https://www.instagram.com/tv/CXBjEWa...dium=copy_link
Açıkçası bayağı da hoşuma gitti.
Gün içinde bize eşlik edecek şarjı bittiğinde kendi yuvasına gidip şarj olacak bir robot fena olmaz.
Sizce nasıl 😁
(Yorumlara göre bu robot 2019'da batmış bir firmaya aitmiş ve üretimde Türkçe dili desteklemiyormuş, şu anki sahibi programlamış. Yurt dışı fiyatı da 500$'mış.)
Instagram'da dolaşırken bu videoya denk geldim;
https://www.instagram.com/tv/CXBjEWa...dium=copy_link
Açıkçası bayağı da hoşuma gitti.
Gün içinde bize eşlik edecek şarjı bittiğinde kendi yuvasına gidip şarj olacak bir robot fena olmaz.
Sizce nasıl 😁
(Yorumlara göre bu robot 2019'da batmış bir firmaya aitmiş ve üretimde Türkçe dili desteklemiyormuş, şu anki sahibi programlamış. Yurt dışı fiyatı da 500$'mış.)