Merhabalar,
Instagram'da dolaşırken bu videoya denk geldim;


https://www.instagram.com/tv/CXBjEWa...dium=copy_link


Açıkçası bayağı da hoşuma gitti.
Gün içinde bize eşlik edecek şarjı bittiğinde kendi yuvasına gidip şarj olacak bir robot fena olmaz.


Sizce nasıl 😁


(Yorumlara göre bu robot 2019'da batmış bir firmaya aitmiş ve üretimde Türkçe dili desteklemiyormuş, şu anki sahibi programlamış. Yurt dışı fiyatı da 500$'mış.)