Gecenlerde bir Domaın kayıt ettım godadyden neyse 1 hatfa sonra ************** suphesı dıye domaını satısı ıptal etmıs ve ıade olusturmus bu arada ıstedıgı her turlu belgeyıde yolladım ama ıade yaptı sımdıde hesaba gırıyorum
Bu saçmalıgı gordum bu nedır ya allah askına boyle saçmalık resmen çeşitli masraflar diye ücret çıkarmış bana ödemeye düşünüyor