Asgari ücrete sevinen arkadaşlar bir gelsin - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Asgari ücrete sevinen arkadaşlar bir gelsin
14
●
255
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Asgari ücrete sevinen arkadaşlar bir gelsin
1
2
17-12-2021, 13:37:26
#1
newclassic
Üyeliği durduruldu
Ah ah sonumuz nereye gidiyor ön görülmesi ortada Umarım bir şeyler değişir.
Asgari ücretten önce ki alışverişim
Bu arada dolarda 17 olmuş
Asgari ücretten sonra ki fiyat
17-12-2021, 13:38:20
#2
XcomX
ezanları susturamayacaksınız
17-12-2021, 13:39:08
#3
ecd10
Asgari ücret dolar bazında 400 den aşağı olmamalı. Şuan 260 ve erimeye devam ediyor. Bu gidişatla 1 yıl nasıl geçim yapacak işçiler anlamış değilim.
17-12-2021, 13:39:23
#4
newclassic
Üyeliği durduruldu
XcomX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ezanları susturamayacaksınız
Fetöcü olabilir miyim?😂😂😂
17-12-2021, 13:40:19
#5
XcomX
newclassic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fetöcü olabilir miyim?😂😂😂
Eleştiri yapanlar ya FETÖ cü yada bölücü
öyle diyorlar.
17-12-2021, 13:40:30
#6
AFNaNTiK
Hayda... Duyarsızlığın hazin sonucu gibiyiz. 😔
17-12-2021, 13:42:23
#7
XcomX
@
osmanlitorunu
; özledim seni nerdesin, gel bir eleştiri at.
17-12-2021, 13:45:40
#8
rimep
17-12-2021, 13:46:38
#9
LAYERWEB
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler