• 17-12-2021, 13:37:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ah ah sonumuz nereye gidiyor ön görülmesi ortada Umarım bir şeyler değişir.
    Asgari ücretten önce ki alışverişim
    Bu arada dolarda 17 olmuş

    Asgari ücretten sonra ki fiyat



  • 17-12-2021, 13:38:20
    #2
    ezanları susturamayacaksınız
  • 17-12-2021, 13:39:08
    #3
    Asgari ücret dolar bazında 400 den aşağı olmamalı. Şuan 260 ve erimeye devam ediyor. Bu gidişatla 1 yıl nasıl geçim yapacak işçiler anlamış değilim.
  • 17-12-2021, 13:39:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ezanları susturamayacaksınız
    Fetöcü olabilir miyim?😂😂😂
  • 17-12-2021, 13:40:19
    #5
    newclassic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fetöcü olabilir miyim?😂😂😂
    Eleştiri yapanlar ya FETÖ cü yada bölücü
    öyle diyorlar.
  • 17-12-2021, 13:40:30
    #6
    Hayda... Duyarsızlığın hazin sonucu gibiyiz. 😔
  • 17-12-2021, 13:42:23
    #7
    @osmanlitorunu; özledim seni nerdesin, gel bir eleştiri at.
  • 17-12-2021, 13:45:40
    #8


  • 17-12-2021, 13:46:38
    #9