• 16-12-2021, 21:39:59
    #1
    birkaç hafta önce türk lirası tutmayı tamamen kestim. Ne kazandıysam bir şeye yatırmak zorunda kaldım. Sadece 100 200 ₺ kartta tuttum ihtiyaçllar için o da...
    bugun yoldayken susadım nakitim olmadıgı için su alamadım ,

    hala tl tutan var mı sonumuz nereye gidiyor acaba
  • 16-12-2021, 21:40:41
    #2
    Tutuyorum maalesef.
  • 16-12-2021, 21:41:05
    #3
    tutuyoruz
  • 16-12-2021, 21:42:01
    #4
    Bende tutmuyorum hocam.
  • 16-12-2021, 21:42:32
    #5
    Biriktirerek değil de genelde borçlanarak yatırım yapan birisi olduğum için tuttuğum bir para yok 🙂
  • 16-12-2021, 21:42:45
    #6
    ecevit döneminden daha kötü vakite gidiyor bu 4250 tl asgari üçret 270 dolar yilbaşina kadar rte konuşmasa bile 250 ye iner ocak ayi faiz indikden sonra 225 dolarin üstünde kalsa şükür şubatdaki faiz karari ile en iyi ihtimalle 1₺=20$ asfasfas paralel evren değil tam tersi olur
  • 16-12-2021, 21:43:53
    #7
    Para olmadıgı için tutmuyorum 😒
  • 16-12-2021, 21:43:54
    #8
    tutmayada devam edecegim Ele güne karşı
  • 16-12-2021, 21:44:24
    #9
    Karta dolar hesabı bağladım, ne harcarsam dolar olarak kesiyor TL yok.. Nakit 100 TL var yolda izde kalırsak diye