birkaç hafta önce türk lirası tutmayı tamamen kestim. Ne kazandıysam bir şeye yatırmak zorunda kaldım. Sadece 100 200 ₺ kartta tuttum ihtiyaçllar için o da...
bugun yoldayken susadım nakitim olmadıgı için su alamadım ,

hala tl tutan var mı sonumuz nereye gidiyor acaba