• 16-12-2021, 12:45:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar bundan ortalama 6 ay önce Kripto para üzerinden şansım sayesinde 105 bin TL para kazandım bi clio 4 aldım şuan neredeyse 200 bin TL her gece dua eder uyurum keşke 20 bine satsamda hayalim olan arabayı 40 bine alsam diye sizce bu piyasadaki belirsizlik nereye gidiyor.
  • 16-12-2021, 12:47:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    6-8 ay sonra hepsi yarı fiyatına çünkü kredi bile çekemeyecek millet
  • 16-12-2021, 12:48:54
    #3
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6-8 ay sonra hepsi yarı fiyatına çünkü kredi bile çekemeyecek millet
    Yarı fiyatına mı
  • 16-12-2021, 12:50:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarı fiyatına mı
    Valla paramda var ama almam gerek yok amonyak koyup biner artık millet
  • 16-12-2021, 12:50:39
    #5
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6-8 ay sonra hepsi yarı fiyatına çünkü kredi bile çekemeyecek millet
    Tek temennim gerçekten ölmeden bi siyah passata binemek 😅😅
  • 16-12-2021, 12:50:56
    #6
    Araba satamıyoruz durum kötü, satamıyoruz çünkü satıp nakite geçersem yeni araba almadığım her gün zarar ediyorum. Alıcı ise fiyat ne olursa olsun sürekli var.
  • 16-12-2021, 12:52:51
    #7
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla paramda var ama almam gerek yok amonyak koyup biner artık millet
    Hocam ben 2 ay önce 135 e aldım şuan 210 TL. Yaza kadar 280 olur bu gidişle.
  • 16-12-2021, 12:53:13
    #8
    Olmayan veya diğer bir değişle az olan fakat talebi çok olan her şey pahalı olur.
  • 16-12-2021, 12:55:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 ay önce 135 e aldım şuan 210 TL. Yaza kadar 280 olur bu gidişle.
    Katılıyorum kesinlikle olur. Kur yükselmesinden çok araçlar bineklik yerine yatırımlık oldu. Her alan kar etmek için satıyor. Sonunda zaten en son alanın elinde kalacak. Herkes birbirini kazıkllama peşinde. Aklı olan almaz bekler çok zorunlu olmadıkça gerek yok. Yurt dışında bakan bisikletle işe gidiyor geliyor. Bizde ise 100 tl zam alsın araba çekiyoruz altımıza ve sonuç.