Hocam ben 2 ay önce 135 e aldım şuan 210 TL. Yaza kadar 280 olur bu gidişle.
Katılıyorum kesinlikle olur. Kur yükselmesinden çok araçlar bineklik yerine yatırımlık oldu. Her alan kar etmek için satıyor. Sonunda zaten en son alanın elinde kalacak. Herkes birbirini kazıkllama peşinde. Aklı olan almaz bekler çok zorunlu olmadıkça gerek yok. Yurt dışında bakan bisikletle işe gidiyor geliyor. Bizde ise 100 tl zam alsın araba çekiyoruz altımıza ve sonuç.