AtamanDms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş yapmayacaksanız konu açmayın lütfen..
11
●464
- 15-12-2021, 16:12:54Dostum hiç lafı kıvırmaya gerek yok. Çok şükür 10 liralık iş yapar ekmeğimi kazanırım ben. Ama 100.000 türk lirasına ürün alıp 100.010 liraya satıp büyük iş adamı olamam o ayrı.PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim konuya cevabım burada bitmiştir. Zaten sizin rahatsız edici mesajınızı görmesem cevapta vermeyecektim.
İyi forumlar.