• 15-12-2021, 16:10:15
    #10
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi arkadaşı tanımıyorum ama yaklaşık 1 saat öncesinde 10 liralık ticaret yaptık.
    Önüme sıfır pcyi almışım kurulum gerçekleştiriyorum acil bir şekilde w10 lisansına ihtiyacım var doğal olarak.
    Kendisinden 3dkda ödemesini gönderip işimi hallettim. Ben bu işten 500 lira para kazandım belki ama o 10 liralık iş olmasa tamamlayamayacaktım?

    Valla dostum düşünce yapın çok can sıkıcı açıkcası. Umarım markete ekmek almaya gittiğinde 3 liralık ekmek için saatlerce bekletirler de şu dediğini bir daha düşünürsün.
    Algıları açıp öyle okuyun, o zaman umarım siz işsiz kalırsınız yıllarca ananızın babanızın eline bakmak zorunda kalırsınız da sonra birisi forumun birinde 10 liralık işini yaptıramadığı için size yalancı muamelesi yapar bunlar yalan söylüyor işsizlik yok der.
  • 15-12-2021, 16:12:54
    #11
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algıları açıp öyle okuyun, o zaman umarım siz işsiz kalırsınız yıllarca ananızın babanızın eline bakmak zorunda kalırsınız da sonra birisi forumun birinde 10 liralık işini yaptıramadığı için size yalancı muamelesi yapar bunlar yalan söylüyor işsizlik yok der.
    Dostum hiç lafı kıvırmaya gerek yok. Çok şükür 10 liralık iş yapar ekmeğimi kazanırım ben. Ama 100.000 türk lirasına ürün alıp 100.010 liraya satıp büyük iş adamı olamam o ayrı.

    Benim konuya cevabım burada bitmiştir. Zaten sizin rahatsız edici mesajınızı görmesem cevapta vermeyecektim.
    İyi forumlar.
  • 15-12-2021, 17:28:53
    #12
    satış konularında ifşa edin - trade hakkı oluşuyorsa damgalayın anlık getirisi olmaz belki ama piyasadan silinirler uzun vadede herkes rahat eder