PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algıları açıp öyle okuyun, o zaman umarım siz işsiz kalırsınız yıllarca ananızın babanızın eline bakmak zorunda kalırsınız da sonra birisi forumun birinde 10 liralık işini yaptıramadığı için size yalancı muamelesi yapar bunlar yalan söylüyor işsizlik yok der.
Dostum hiç lafı kıvırmaya gerek yok. Çok şükür 10 liralık iş yapar ekmeğimi kazanırım ben. Ama 100.000 türk lirasına ürün alıp 100.010 liraya satıp büyük iş adamı olamam o ayrı.

Benim konuya cevabım burada bitmiştir. Zaten sizin rahatsız edici mesajınızı görmesem cevapta vermeyecektim.
İyi forumlar.