Ben faiz artırımı yapacaklarını düşünüyorum. Faiz artırımı yapıldıktan sonra dolar 13.30 seviyelerine gerilerse, asgari ücreti de 4.000 açıklayıp bu haftayı atlatırlar. Sonra tekrar faiz düşürülür ama maksat asgari ücreti belirlerken dolar 13.30 diyelim