• 15-12-2021, 12:59:53
    #10
    Faiz sabit kalır bu sefer son verilen mesaj faiz indirimi olmayacağı yönünde idi
  • 15-12-2021, 13:07:29
    #11
    Tek adam faize karşı ya neden faizi sıfırlamıyor? Tek tek düşürüp ülkenin enkaza dönmesini ağır ağır mı görmek istiyor acaba?

    Bu kafayla faizi 1 puan daha düşürürler gibi geliyor. Bu da doların 20 tl olması anlamına geliyor.
  • 15-12-2021, 17:42:32
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde elimde bir miktar var bekletiyorum. YTD
  • 15-12-2021, 18:00:29
    #13
    Ben faiz artırımı yapacaklarını düşünüyorum. Faiz artırımı yapıldıktan sonra dolar 13.30 seviyelerine gerilerse, asgari ücreti de 4.000 açıklayıp bu haftayı atlatırlar. Sonra tekrar faiz düşürülür ama maksat asgari ücreti belirlerken dolar 13.30 diyelim
  • 15-12-2021, 22:40:34
    #14
    endmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam 9 da fed toplantısı olacak, %99 Abd faizleri yükseltip sıkılaşmaya gidecek, paraları değer kazanacak, TL daha da düşecek.
    %1 olmuş
  • 15-12-2021, 22:59:01
    #15
    Sabit kalabilir yada 100 puan düşer gibi. YTD.