Tek adam faize karşı ya neden faizi sıfırlamıyor? Tek tek düşürüp ülkenin enkaza dönmesini ağır ağır mı görmek istiyor acaba?

Bu kafayla faizi 1 puan daha düşürürler gibi geliyor. Bu da doların 20 tl olması anlamına geliyor.