• 14-12-2021, 18:59:29
    #1
    Dolar yine uçuşa geçti. Bu gidişle önümüzdeki sene 25 liraya kadar çıkar hatta rahat geçer bile.
    Asgari ücret 4000 TL üstü olacak gibi söylentiler var da bu saatten sonra 5000 TL olsa da boşuna.
    Paramız hızla eriyor ve enflasyona göre zaten normal şarlarda asgari ücretin min 8000 olması gerekir.
    Onlarca kişi iflas etti ve borç batağına girdi. Bu geçerken böyle gitmez. Ne yapacağız bilmiyorum.
  • 14-12-2021, 19:01:59
    #2
    Maalesef dediğiniz gibi herşey Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 14-12-2021, 19:02:52
    #3
    🥇Innovative SEO Manager
    Bugün markete gittim, insanlar alış-veriş yapmak için gitmiş olduğu markette fiyatlara bakıp fiyatları eleştirmekten alış-veriş yapamıyor
  • 14-12-2021, 19:04:06
    #4
    Ülkenin borcu ne alemde kaç katrilyon arttı Allah blir.
  • 14-12-2021, 19:05:47
    #5
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin borcu ne alemde kaç katrilyon arttı Allah blir.
    Önceden doğacak çocuğumuz borçlu idi, şimdi doğacak çocuğumuzun çocuğunun çocuğu borçlu.
  • 14-12-2021, 19:07:31
    #6
    Kurumsal PLUS
    Lokantalar - fırınlar ve üretim yapan bir çok yer şuanda ne yapıyor çok merak ediyorum yağ - şeker - susam - un hepsi 2 ye 3 katladı fiyatlar az oynadı
  • 14-12-2021, 19:08:39
    #7
    Keşke birkaç bin ile kurtarılacak gibi olsa ama İ M K A N S I Z
  • 14-12-2021, 19:08:40
    #8
    Az önce marketten geldim ekmek 3₺ olmuş diğer aldığım belirli ürünlerin hepsine 2-3 şer ₺ zam gelmiş hep
  • 14-12-2021, 19:09:15
    #9
    Böyle giderse esnafın büyük çoğunluğu bir kaç aya iflas bayrağını çeker arkadaşlar