Dolar yine uçuşa geçti. Bu gidişle önümüzdeki sene 25 liraya kadar çıkar hatta rahat geçer bile.
Asgari ücret 4000 TL üstü olacak gibi söylentiler var da bu saatten sonra 5000 TL olsa da boşuna.
Paramız hızla eriyor ve enflasyona göre zaten normal şarlarda asgari ücretin min 8000 olması gerekir.
Onlarca kişi iflas etti ve borç batağına girdi. Bu geçerken böyle gitmez. Ne yapacağız bilmiyorum.