Merhabalar , bundan 5-6 saat önce bı arkadaş benden Duolingo almak istediğini söyledi. Sitesi için toplu almak istiyor ve adetini 3.5₺'dan istedi. Toplam 525₺ ediyordu. Herhangi bi öğrenci için güzel para. Bende kabul ettim. R10 hesabının ......... Olduğunu söyledi ve kendisine söylemeden teyit mesajı attım. Tabii sonuç şu şekil ;
Şaşırmadım. Yine de bekledim akşama kadar. Bana şu açıklamayı yaptı ;
Yani hocalarım konuyu asıl atma sebebimi bi çoğunuz anlamışsınızdır. Böyle arkadaşlar için haram yemek gerçekten çok kolay. Yazıklar olsun...
bu tip şeyler artık bi tık normal geliyo
geçen biri anlaşma sonucu ödeme geçti arkadaşıma farklı bir isimden , 3. bir kişiyi dolandırırken ondan ödemesini alıp arkadaşımın hesaba geçirtiyo , teslim edeceği ürünü teslim etmiyo
arkadaşın hesaba da ödeme gelince ürünü haliyle teslim ediyo , 2 gün sonra karakoldan çağırıyolar , işin içinden çık çıkabilirsen