Merhaba,
Çok garip üst düzey yönetici mülakatlarına alt ekipten veya ekibinden birisi mülakata giriyor. Üst düzey yöneticiyi test etmek için mi? Bu olayı bir kaç firmada görünce özellikle Türkiye'de rastladım. Bana göre ekibinden birine mobing gibi geldi. Özellikle merak ettim açıkçası ?
Şu mantığı hiç bir zaman anlamadım?
0
●104