1 Ocak 2021 Dolar kuruna baktım. 2021 deki asgari ücret 380 dolardı. 2022'de de 380 dolar olması için 5232 TL olması lazım
Yani bu nedemek;
Artık her yıl halkın alım gücü gittikçe düşecek
Örneğin geçen yıl asgari ücret 380 dolar iken Bu yıl 4.000 TL olursa o da 290 dolara takabul ediyor. Tam 1 yılda 90 dolar eridi. O da yeni asgari ücret zammından sonraki sonuç bu
Yani korkarım ki artık her yıl asgari ücretin döviz karşılığı gittikçe düşecek
Halk zamanında kilo ile erzak meyve alırken artık tane ile alacak
Dişimizi sıkmamız istenecek. da nereye kadar