• 09-12-2021, 22:12:24
    #1
    İlginç bir konuya değinicem
    1 Ocak 2021 Dolar kuruna baktım. 2021 deki asgari ücret 380 dolardı. 2022'de de 380 dolar olması için 5232 TL olması lazım
    Yani bu nedemek;
    Artık her yıl halkın alım gücü gittikçe düşecek
    Örneğin geçen yıl asgari ücret 380 dolar iken Bu yıl 4.000 TL olursa o da 290 dolara takabul ediyor. Tam 1 yılda 90 dolar eridi. O da yeni asgari ücret zammından sonraki sonuç bu
    Yani korkarım ki artık her yıl asgari ücretin döviz karşılığı gittikçe düşecek
    Halk zamanında kilo ile erzak meyve alırken artık tane ile alacak
    Dişimizi sıkmamız istenecek. da nereye kadar
  • 09-12-2021, 22:14:13
    #2
    Olsa keşke ama olmaz.
  • 09-12-2021, 22:14:30
    #3
    ekonomi için uzman olmaya gerek yok Tuvalet Kağıdı için sıcak fırsat ana konu başlığı açılmaya başlandıysa herşey yolundadır !!!
  • 09-12-2021, 22:14:31
    #4
    Eskiden yurt dışındakilerle dalga geçerdik(94 doğumluyum) taneyle domates alıyorlar diye
  • 09-12-2021, 22:15:54
    #5
    durun ben ekonomistim
  • 09-12-2021, 22:20:06
    #6
    Asgari ücret öyle bir hal almalı ki sabah işe giderken insanların iştahla gitme isteği gelsin
  • 09-12-2021, 22:20:39
    #7
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden yurt dışındakilerle dalga geçerdik(94 doğumluyum) taneyle domates alıyorlar diye
    Eskiden kahvaltı için marketten haftalık domates biber vs alırdım şimdi 1 2 gün yetecek kadar alıyorum
  • 09-12-2021, 22:21:10
    #8
    Alırsın
  • 09-12-2021, 22:29:38
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar açık açık söyledi Çin modeline geçiyoruz diye. Böyle bir ortamda iş gücünün parasal karşılığı çok düşük olur. 275 $'ın üstüne çıkmaz asgari ücret. Eğer oldu da 4000 tl civarı asgari ücret olursa, tl'nin değerini düşürme projesi devam eder ve dolar yaza kadar 20'yi görür.
    Ben en çok Akp sonrası gelecek hükumete açıyorum. Ekonomi uçurumdan aşağı düştü. Toparlaması on yıllar alır