• 09-12-2021, 17:36:47
    #1
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...72219465/detay

    Sizin öneriniz nedir spor araba tarzı alacağım
  • 09-12-2021, 17:38:36
    #2
    araba kaldı mı bu rakamlara?!
  • 09-12-2021, 17:39:07
    #3
    Volkswagen Polo 1.6 TDI / 2010 - 2012.
  • 09-12-2021, 17:39:33
    #4
    Kurumsal Üye
    Bulabilirsen temiz bir Civic ben aldım hamdolaun çok memnunum
  • 09-12-2021, 17:39:50
    #5
    Spor mu değilmi bilmiyorum ama bu rakamlara Citroen C-Elysee alınabilir
  • 09-12-2021, 17:45:31
    #6
    Linkteki araba dünyada 3 kişide var biraz toparlanması lazım ama hocam biraz indirim yapıp sanayiye sokarsanız tam bir klasik olabilir. hayırlı olsun şimdiden
  • 09-12-2021, 17:49:49
    #7
    Ford connect 2005 satalım
  • 09-12-2021, 17:58:28
    #8
    hocam o fiyata araç önermem tecrübe olarak konuşuyorum sanayiden çıkmaz araba 😂
  • 09-12-2021, 18:02:27
    #9
    O paralara düzgün araba kalmadı maalesef.