• 09-12-2021, 15:01:13
    #1
    merhabalar istinaf mahkemesi ne kadar sürer? bazı yerlerde 30 gün diyor bazı yerlerde 1-2 yıl diyor. tahminen ne kadar sürer?
  • 09-12-2021, 15:03:16
    #2
    onun net bir süresi yok. en az 5-6 aydan aşağı sürmüyor oda (içeriğe göre ceza-hukuk) iş yoğunluğuna göre değişiyor
  • 09-12-2021, 15:03:16
    #3
    Sanirim 1 bucuk yil kadar resmi suresi var.Benim de istinafa giden bir dosyam var.Avukatima sordugum da en az 1 yil dedi.Yaklasik 1 bucuk ay oldu geri donus yok.Ben kendimi 1 yila gore ayarladim artik.
  • 09-12-2021, 15:04:40
    #4
    İş mahkemesi davamız var tazminat için. 14 ay oldu hala sonuç yok.
  • 09-12-2021, 15:05:31
    #5
    1 ayda dönen dosyalar da var 1 yıldır bekleyener de. Ancak bu durum Ceza-Hukuk olmasına göre değişir ve hangi Bölge Adliye veya Bölge İdare mahkemesi olduğuna göre değişir. Her şehrin yoğunluğu farklı çünkü.
  • 09-12-2021, 15:05:37
    #6
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş mahkemesi davamız var tazminat için. 14 ay oldu hala sonuç yok.
    onlar biraz daha geç bitiyor☺
  • 09-12-2021, 15:06:52
    #7
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar biraz daha geç bitiyor☺
    Bu istinaf hocam sadece öncesini mahkeme sürecini saymıyorum bile..
  • 09-12-2021, 15:07:03
    #8
    avukat arkadaş var mı danışabileceğim? canımı çok sıkan bir konu
  • 09-12-2021, 15:07:40
    #9
    istinaf ve Yargıtay'da dosya dağıtımı sıra numarasına göre yapılmamaktadır.
    Dosyanın “NİTELİĞİNE GÖRE” (=dava tarihi, bozmadan geçmiş olması vesaire) çok sayıda ölçüt dikkate alınarak dağıtım yapılmaktadır.