• 07-12-2021, 17:40:06
    #1
    Üyeliği durduruldu


    https://twitter.com/umitozdag/status...10817581604868


    Allah çocuklarımıza sabır versin.
  • 07-12-2021, 17:42:38
    #2
    Truva ati gibi girdiler aramiza.içlerinden çıkan çıkana.
  • 07-12-2021, 17:44:08
    #3
    Kimlik yada sürücü belgesi çıkartaçaksanız randevunuzda yoksa yeni doğan ve adres kaydından sıra alınıyor. Ondandır o.
  • 07-12-2021, 17:45:12
    #4
    Hatayı zaten suriye alacak istiyordu

    Rahmetli Atatürk hasta haliyle hatayı almıştı şimdi ne hallere düştük hey gidi hey kimler kimlerle beraber
  • 07-12-2021, 18:59:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yüzbinlercesi vatandaşlık aldı. Bakalım bunları nasıl geri gönderebileceğiz.
  • 07-12-2021, 19:43:27
    #6
    Kurumsal Üye
    Reyhanlı da yaşıyorum diyecek kelime yok. Otobüse binince bile adam Arapça konuşuyor kafayı yememek elde değil
  • 07-12-2021, 20:03:47
    #7
    Öyle demeyin. Sitede o kadar çok hüloğcu var ki. Alınır küserler. Genelde o hüloğcular yüzünden ayda 1-2 kez ban yiyorum.
  • 07-12-2021, 20:04:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nuhbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle demeyin. Sitede o kadar çok hüloğcu var ki. Alınır küserler. Genelde o hüloğcular yüzünden ayda 1-2 kez ban yiyorum.
    Bir çoğu engelli hocam, sorun yok.
  • 07-12-2021, 20:30:42
    #9
    Şimdilik Hatay!