• 06-12-2021, 22:49:56
    #1
    Arkadaşlar merhaba,


    Çok yakın bir süre içerisinde şirketimizin kurulum işlemleri bitip satış işlemlerine başlayacağız, çok heyecanlı ve istekli bir şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz, piyasaya tam olarak çıkmadan önce siz değerli r10 üyelerinin ürünlerimiz hakkında ki görüşlerini de almak istedik, yapacağınız her türlü olumlu/olumsuz yorumu bekliyoruz, olumlu yorumlar şevk ve istek verirken olumsuz yorumlarınız da hatalarımızı düzeltip daha güçlü ve istikrarlı büyümemize yol gösterecektir.


    Özellikle sizlerden isteğimiz ürün fotoğraflarını alıntılayarak ben olsaydım X lira verebilirdim şeklinde bir fiyat tahmininde bulunmanız, fiyatlarımızı belirlerken bu tarz yorumları oldukça dikkate alacağız, şimdiden çok teşekkürler.


    - Büyük saksılar toprak saksıdan yapılmıştır.
    - Küçük saksılar tenekeden yapılmıştır.
    - Ahşap alt kasa balza malzemesinden üretilmiştir.
    - Tüm herşey el yapımıdır.
































  • 06-12-2021, 22:53:52
    #2
    Hayırlı olsun ürünler çok güzel
  • 06-12-2021, 22:54:31
    #3
    oguzhanolcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ürünler çok güzel
    Çok teşekkür ederiz, beğenmenize çok sevindik
  • 06-12-2021, 22:54:38
    #4
    Çok güzel, yurtdışına satış düşünüyor musunuz?
    • oguzhane
    oguzhane bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2021, 22:56:01
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel, yurtdışına satış düşünüyor musunuz?
    Merhaba, evet kesinlikle, aslında asıl satış kanalımızın yurt dışı olması için özen göstereceğiz çünkü yurt içinde maalesef bu tarz ürünlerin kıymeti daha az biliniyor.
  • 06-12-2021, 22:56:19
    #6
    hepsi emek kokuyor tebrikler n11 gitti gidiyora atın mutlaka satarsınız hepsi cok şahane ayrıca cicek kovaları yapın aynı şekilde super olur
  • 06-12-2021, 22:57:58
    #7
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi emek kokuyor tebrikler n11 gitti gidiyora atın mutlaka satarsınız hepsi cok şahane ayrıca cicek kovaları yapın aynı şekilde super olur
    Yorumunuz için çok teşekkürler, kesinlikle atacağız, fikrinizi dikkate alacağız kesinlikle
  • 06-12-2021, 23:05:13
    #8
    oguzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için çok teşekkürler, kesinlikle atacağız, fikrinizi dikkate alacağız kesinlikle
    küllük arac küllügü cicek saksısı veya kovası ayrıca peri pacaları istanbul köprüsü canakkale turuva anıtkabir atatürk gibi figurlerde yapın emin olun kazandırır bereketli işler dilerim.
  • 06-12-2021, 23:14:16
    #9
    Hocam elinize sağlık, umarım başarılı olursunuz. Fakat tavsiye olarak obje fotoğraflama işini biraz araştırın. En az 2 kat daha güzel görünecektir güzel bir çekimle..