Konu
El yapımı ürünlerimiz hakkında ki görüşleriniz?
06-12-2021, 22:49:56
#1
oguzhane
Arkadaşlar merhaba,
Çok yakın bir süre içerisinde şirketimizin kurulum işlemleri bitip satış işlemlerine başlayacağız, çok heyecanlı ve istekli bir şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz, piyasaya tam olarak çıkmadan önce siz değerli r10 üyelerinin ürünlerimiz hakkında ki görüşlerini de almak istedik, yapacağınız her türlü olumlu/olumsuz yorumu bekliyoruz, olumlu yorumlar şevk ve istek verirken olumsuz yorumlarınız da hatalarımızı düzeltip daha güçlü ve istikrarlı büyümemize yol gösterecektir.
Özellikle sizlerden isteğimiz ürün fotoğraflarını alıntılayarak ben olsaydım X lira verebilirdim şeklinde bir fiyat tahmininde bulunmanız, fiyatlarımızı belirlerken bu tarz yorumları oldukça dikkate alacağız, şimdiden çok teşekkürler.
- Büyük saksılar toprak saksıdan yapılmıştır.
- Küçük saksılar tenekeden yapılmıştır.
- Ahşap alt kasa balza malzemesinden üretilmiştir.
- Tüm herşey el yapımıdır.